Friday, May 13, 2016

Life Update

So Assalamulaikum. It's been a really long time right.. The last time I've update my blog was the weeks when I received a good news about me further study. So yeah my life here quite ok lah just not as awesome as my life back then.. I reread my last post and yes i did deleted some of it sebab malu.. Cant believe i post those. 

So about my life update.. I am still studying.. and yes dalam masa belajar ni bnyak benda yang berlaku. Nak luahkan pun dah terluah dekat Dia.. menangis masa luahkan dekat Dia.. I was depressed.. tersgt depressed.. Bila bnda mcm ni jadi, baru ingat tuhan.. rasa bersalah sgt. I am/was weak.. tersangat weak.. Aku anggap tu ujian dari Dia.. Dia pilih aku utk cope dgn benda ni kan... I know I am strong.. 

Tak sabar nak belajar network 3rd year ... itu sahaja.. rindu IP Address... okay itu sahaja.. bye!

No comments:

Post a Comment